Zlatna
"Zlatna" betekent goud in het Slavisch, en precies die gouden standaard streven wij na in elke lanceringsvideo die we voor onze klanten creëren.
Overzicht
Zlatna was opzoek naar een manier om uit te stralen op een unieke manier. Creatief, passend bij de merkidentiteit.
Process
Om een echt onderscheidende en unieke videolancering te realiseren, startten we met een diepgaand concurrentieonderzoek. Het was cruciaal om te begrijpen hoe anderen hun producten lanceerden, zodat we iets konden creëren dat er bovenuit stak. Tijdens het intakegesprek lag de focus op het grondig begrijpen van Zlatna's merkidentiteit, visies, doelstellingen en verwachtingen. Dit stelde ons in staat om iets werkelijk unieks en opvallendste creëren dat niet alleen onze partner laat schitteren, maar ook de kijkers direct boeit.
Uitvoering
De productlancering video voldeed volledig aan de verwachtingen van Zlatna. De mede-eigenaar deelde enthousiast: "De product launch video is precies waarvoor Zlatna staat, Wij zijn erg onder de indruk..., super blij met de resultaten!" Sindsdien werken we nauw samen met onze Antwerpse partner, en groeien we samen verder aan hun succes.